.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکذیب خودکشی احمد رضایی
یک منبع آگاه با تاکید بر به قتل رسیدن احمد رضایی در هتل اماراتی گفت: دوربین مداربسته و کنترل ورودی و خروجی افراد در هتل تمامی صحنه‌های آنروز را ضبط کرده است اما پلیس دبی از تحویل دادن این فیلم خودداری کرده و آن را انکار می‌کند.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس در خصوص مرگ مشکوک «احمد رضایی» فرزند محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: مرگ نابهنگام «احمد رضایی» فرزند محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام مشکوک بوده و خودکشی وی کذب است.

وی در ادامه افزود: نکاتی در خصوص فوت «احمدرضایی» قابل ذکر است که می‌توان به اقامت وی در هتل چهار ستاره اشاره کرد چرا که در این هتل دلیلی مبنی بر اینکه وی سه شبانه روز از فوتش گذشته باشد وجود ندارد چرا که خدمه هتل هر روز برای تمیز کردن ملحفه‌ها به اتاق‌ها سر می‌زنند و این امر برای احمد رضایی هم صدق می‌کرده است.

این منبع آگاه با اشاره به صحنه سازی فوت مرحوم احمد رضایی گفت: وی به گونه‌ای در پشت در اتاقش افتاده بوده که یک قرآن به همراه چند برگ سبز در اطرافش وجود داشته است.

*پلیس دیی از تحویل دادن فیلم ورودی و خروجی هتل محل اقامت احمد رضایی امتناع می‌ورزد

وی با تبیین اینکه اگر کسی بخواهد خودکشی کند الزامی برای رو به قبله خوابیدن ندارد گفت: پشت به قبله خوابیدن وی و اینکه زنجیر پشت در اتاقش رها بوده است از عوامل مشکوک بر این صحنه است چرا که اینکه مرحوم رضایی معمولاً‌ زنجیر پشت در اتاقش را می‌انداخته و روز حادثه زنجیر اتاق وی افتاده نبوده است یعنی اینکه فرد مراجعه کننده به اتاق او با وی آشنا بوده است.

این منبع آگاه با ذکر اینکه پلیس دبی در خصوص جزئیات این حادثه هیچگونه همکاری با نیروهای ایرانی نداشته است تصریح کرد: وجود داشتن دوربین مداربسته و کنترل ورودی و خروجی افراد در هتل تمامی صحنه‌های آنروز را ضبط کرده است اما پلیس دبی از تحویل دادن این فیلم خودداری کرده و آن را انکار می‌کند و دیگر اینکه پلیس دبی برای حضور فرد ایرانی در کالبد شکافی موافقت نمی‌کند و این امر یکی دیگر از دلایل این مرگ مشکوک وی است.

*اثری از کابل برق در اتاق احمد رضایی وجود ندارد که وی با برق خودکشی کرده باشد

وی با بیان اینکه در گزارش‌های پلیس دبی آمده است مرحوم رضایی با کابل برق خودکشی کرده است افزود: در اتاق وی و نزدیک در پریز برق وجود ندارد که مرحوم رضایی با برق خودکشی کرده باشد و حتی اثری از کابل برق هم در این حادثه نبوده است و این احتمال داده می‌شود که وی با شوک الکتریکی بیهوش شده و سپس به قتل رسیده است.

*پیکر احمد رضایی در تهران تا شنبه تشییع خواهد شد

این منبع آگاه با اشاره به اینکه پیکر مرحوم احمدرضایی وارد تهران شده و تا شنبه مراحل تشییع جنازه وی انجام می‌شود، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از دوران جنگ تحمیلی تا کنون بارها محسن رضایی را تهدید کرده‌اند اما به دلیل بالا بودن ضریب امنیتی بالای داخل کشور به مقاصد خود دست پیدا نکرده‌اند و اکنون با انجام این جنایت در خارج از کشور در این صدد هستند تا به سردار رضایی و نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند.

* احمد رضایی کشته شده است

وی با بیان اینکه پیگیری‌ها صورت گرفته در چگونگی فوت احمد رضایی حاکی از این دارد که وی کشته شده است خاطر نشان کرد: سه جای دست راست وی بدون اینکه خون‌ریزی صورت گرفته باشد بریده شده است و خودکشی وی کذب است.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 آبان 1390
سردار جبهه های حق علیه باطل تسلیت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.459 seconds.